piątek, 28 lutego 2014

Wiem zawaliłam ; (

Kochane naprawdę bardzo mocno was przepraszam ;( . Nie dość że w szkole cisną bo 2 miesięczne praktyki zaczynamy za miesiąc i trzeba mieć jak najwięcej ocen, to muszę zaliczyć semestry z 3 przedmiotów xx. Więc nie zostaje mi nic innego jak krótkotrwale zawiesić bloga. ;(( . Wiem mi też trudno rozstać się z nazwijmy go krótko " Heart'em" :D . Chociaż to może was pocieszyć xd.
Naprawdę strasznie związałam się z tym blogiem, głównym powodem jest chyba to że jest to mój nowy blog po strasznie długiej przerwie w blogowaniu. Z początku było świetnie, pisanie rozdziałów szło jak bułka z masłem czosnkowym (:D musiałam tak napisać bo uwielbiam masełko czosnkowe xd ale tu nie o tym).
Jeszcze raz strasznie was przepraszam ;( . Jestem beznadziejna.. Miałam rozpoczęty nowy rozdział, ale jedna rzecz spowodowała że cały pomysł i chęci wyszły ze mnie.. We wtorek zmarł chłopak od nas z miasta, znajomy... chłopak bardzo lubiany i znany. Chodziłam z nim po podstawówki jak i liceum.. To wróciło wszystkie wspomnienia sprzed 2-óch lat przez co znów zamknęłam się na ludzi..
Kochane przepraszam za to ... postaram się coś naskrobać do 8 marca. Taki prezencik xd .


KOCHAM WAS . I WBIJAJCIE NA ASKA !

A NA POCIESZENIE DIANA cover Brada Kavanagh'a <33

2 komentarze:

  1. Kochaana, nie załamuj się. Wiadomo dużo nauki to norma, także ja będę czekać na kolejne rozdziały z niecierpliwością ;* I życzę dużo weny i głowa do góry ;* Don't worry by happy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta u góry dobrze gada, polać jej! :) Właśnie nie załamuj się! http://www.youtube.com/watch?v=NvA_2_lChpQ Pamiętaj, oni zawsze ci polepszą humor! <3 /A

    OdpowiedzUsuń