niedziela, 9 lutego 2014

19.

Powolnym krokiem szliśmy do Nando's.
- You're insecure, don't know what for, you're turning heads... - nuciłam pod nosem.
- Skończ bo Cie załaskoczę na śmierć.- zaśmiał się Niall.
- Ok ok. Baby you light up my world... - nie było mi dokończyć śpiewać bo ktoś zasłonił mi usta ręką.
- Hrn zjbie... weś ta reke.. mowyc nie moge.. - próbowałam nie seplenić.
- Kochanie zaśpiewaj teraz. - zaśmiał się. - ałaaja! - krzyknął czując moje zęby na swojej dłoni.
Odbiegłam do przodu i zaczęłam się znów drzeć.
Po chwili zakończyłam swój 'koncert' bo ktoś dzwonił do mnie. Skąd wiem? Słyszałam wydobywające się z kieszeni dźwięk. Spojrzałam na wyświetlacz. " Louu ;3" Odebrałam.
- No czeeść kochaaaanieee. ! - usłyszałam w słuchawce
- Witaj zjebie ;3 . Widzimy się jutro! Nie mogę się doczekać.! - krzyknęłam.
- Nie jutro. - zaśmiał się Tommo.
- Nie?
- Nie. Dzisiaj. Jestem pod Twoim domem. Ale mama powiedziała, że jesteś z chłopakiem na spacerze.
- No jestem. To jak już tu jesteś to chodź do Nando's. My zaraz będziemy. - powiedziałam i się rozłączyłam.
- Kociee zbieraj się. Lecimy do Nando's już.- pociągnęłam Nialla i zaczęłam biec.
Dotarliśmy na miejsce bo 5 minutach lekkiego biegu. Po drodze śmialiśmy się, skakaliśmy, jak dzieci.
Zobaczyłam że pod Nando's stoi Lou.
-Louuuuuuuu!!! - krzyknęłam skacząc chłopakowi na plecy.
-Oo . Moja mała wariatka. - zaśmiał się zdejmując mnie z pleców.
Przytuliliśmy się, aż Niall nie zwrócił uwagi na siebie.
- No tak. Lou to Niall mój chłopak. Niall to ..
- Louis William aka Marchewka Lou Tomlinson per Tommo. - nie dano mi dokończyć przedstawiania bo mój genialny kuzyn zawsze robi to po swojemu.
Weszliśmy do środka i usiedliśmy przy stoliku dla 6 osób.
-Co podać?- zapytała kelnerka.
- 3 duże coca-cole, 4 duże porcje frytek, 2 hamburgery
- i sałatkę - wtrąciłam.- no co? ja nie chcę być gruba. - odpowiedziałam widząc dziwne miny chłopaków.
Kelnerka po chwili przyniosła zamówienie i zajęliśmy się konsumpcją. W międzyczasie do restauracji wszedł Zayn.
-Vaaaas Happpeenin! - krzyknął aż połowa ludzi z restauracji spojrzała się w naszą stronę. Malik przytulił mnie i Nialla i spojrzał na Lou.
- A.. no tak. Zayn to Lou, mój kuzyn, 4 część One Direction. -powiedziałam.
Czekaliśmy na Liama. Pan porządny wpadł po chwili z uśmiechem przyklejonym do tej mordeczki.
Zrobiłam czynności te same co przy Niallu i Zaynie.
-Dobra to jest nas czwórka. A Ty chciałaś żeby była 5. Gdzie ten ostatni? - zapytał Zaynie.
- Lou?- spojrzałam na kuzyna wymownie.
- No więc Hazza, dziś nie mógł ze mną tu przyjechać. On dojedzie jutro z rana obiecuję. - powiedział.
- Dobra. A ja wam powiem, że napisaliśmy piosenkę. - powiedziałam z Niallem.
- Zaśpiewajcie. - powiedział Liam.
-Nieee. to nie jest dopracowane. - powiedziałam.
- Kochanie to jest idealne. - powiedział Niall i zaśpiewał kawałek piosenki. - zresztą czekajcie. Mam tu tekst. - wyciągnął kartkę i pokazał chłopakom.
-Dziewczyno masz talent. - powiedział Liam.
- Zgadza się.. - powiedział Zaynie machając brwiami.
- Jezuu. Kuzynka.. Talentu to Ty nie straciłaś. A powiem więcej. Jesteś lepsza! - powiedział Tomm i mnie przytulił na co się zarumieniłam.
- Jak to nie straciłaś? Ona pisała już kiedyś? - zapytał mojego kuzyna Payne.
- Noo tak. Ona pisze genialne piosenki.- powiedział.- kiedyś podkradnę jej zeszyt z tekstami i wam pokażę.- udał że szepcze ale każdy z nas słyszał.
- Głupi jesteś.- wytknęłam język do kuzyna i dalej jadłam swoją sałatkę.
Wszyscy skonsumowaliśmy i wyszliśmy z Nando's. Nie mieliśmy żadnych konkretnych planów. Udaliśmy się do Nialla.
- Dzień dobry . - przywitaliśmy się z tatą Horana.
- Sieema Greg. - przywitałam się z jego bratem.
- Sieeemaaa Castio! - odpowiedział mi tym samym.
Przedstawiliśmy Zayna i Lou, bo Liama znali ( kuzyn Horanów dla przypomnienia) .
Udaliśmy się do Nialla pokoju z zamiarem oglądania jakiegoś filmu.

__
Krótko ale brak weny i og mało czasu..

Pomysł który zawdzięczam po części mojemu Bigosikowi, którą bardzo kocham <3 . 'Bo smalec' :d

Zmobilizujcie się i wiecie. .

CZYTASZ = KOMENTUJESZ . 

4 komentarze:

  1. awwwwww *.*
    Piszesz najlepszego bloga :c
    smalec ahaha Hahah xd
    kc <3 // Bigos

    OdpowiedzUsuń
  2. jezuuu kochamm Cię *u* /Aniiia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie piszesz :* Jestem ciekawa kolejnego rozdziału ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogłam się doczekać tego rozdziału <333

    OdpowiedzUsuń