środa, 18 grudnia 2013

2.

*Horan*

Ona była taka ładna.
"Ale ale Aleksandra
Ale ale ale ładna
Taka taka taka skromna
Taka taka sexi bomba"
Nuciłem sobie chodząc po pokoju i myśląc o Alex.  Pierwszy raz poczułem coś takiego. Jakby ktoś wbił mi do głowy jakiegoś wirusa który ciągle daje mi przed oczy jej obrazy, serce na jej widok bądź myśl o niej waliło mi 100x szybciej, a w brzuchu czułem takie ciepło.. Ale czy 'this is love'?
Who cares?! Ona mnie napewno nie pokocha. Wszedłem na face żeby zobaczyć co się dzieje.
Alexandra zaakceptowała moje zaproszenie..
-Nie wierze! ale epicko! - krzyknąłem pełen radości.
Nagle usłyszałem dźwięk nowej wiadomości na face.

  Alexandra Castio: No i co tam?
  Niall Horan: Może być a u Ciebie?
  Alexandra Castio: Jakoś leci. 

  Niall Horan: To co z próbami do występu?
  Alexandra Castio: No nie wiem . ; d. Może jutro u mnie czo?
  Niall Horan: Pasuje. ; D . To jutro o 16 będę u Ciebie. 

  Alexandra Castio: Ok. do zobaczenia paaa ;*

Zamknąłem laptopa i cieszyłem sie jak małe dziecko . ; D . Wysłała mi całusa *.*
Złapałem za gitarę i zacząłem wygrywać jakąś muzyczkę. Spojrzałem na zegarek. 16.50 o fuck... Miałem iść do Marcusa - przypomniało mi się.
Zerwałem się z łóżka i pobiegłem do przyjaciela.

*Alex*
 Nie wiem co skłoniło mnie żeby napisać do Horana ale cieszę się że się umówiliśmy na jutro żeby poćwiczyć. Występ był przecież za 2 tygodnie. Tylko 2 tyg ! ;  D .
Po tym czasie moje drogi i Horana napewno się rozejdą. Nie chce sie zakochać. Nie umiem kochać. To uczucie jest mi całkowicie obce.
-Córuś kolacja na stole!- krzyknęła mama z dołu.
- I'm coming mammy!
Zjadłyśmy razem przepyszną kolację.
- Córeczko jutro na kolację wpadną nasi sąsiedzi. Mają syna w twoim wieku. Wkońcu kogoś nowego poznasz. ; )- mama się zaśmiała.
No tak. Poza znajomymi z chóru i kilkoma osobami ze szkoły nie znałam nikogo.Pomimo że mieszkamy tu 2 lata to jednak nie mogę przekonać się do otoczenia. Jedynie chór przypomina mi o tym co kocham i co jest wielką częścią mojego życia. Śpiew pozwala mi nie zapomnieć o tym gdzie się urodziłam, gdzie wychowywałam, gdzie są moje przyjaźnie, znajomi, miejsca.
-Oczywiście mamo . ; d . O której będą? -zapytałam. przecież na 16 jestem umówiona.
- O 17.30.- odpowiedziała.
Poszłam do góry z zamiarem napisania do Nialla że będę mieć gości ale mnie kolega uprzedził.

   Niall Horan: przepraszam Cię. Jutro nie damy rady. Tata powiedział że wychodzimy.
   Alexandra Castio: Ja w tej samej sprawie. ; ) . goście do nas mają przyjść. Najwyżej w                       poniedziałek po szkole się spotkamy. ciiao ; )). Zgadamy się jeszcze.

Zeszłam z facebooka i położyłam się ze słuchawkami na łóżku
Po chwili zczołgałam się z łóżka i poszłam wziąć szybki prysznic. Położyłam się do łóżka i już zasypiałam kiedy usłyszałam dźwięk sms:

  od nieznany numer: " Śpij słodko. Nie pytaj skąd mam nr. Twój face wie wszystko ;* . Dobranoc i do zobaczenia. Horan"

Po przeczytaniu się uśmiechnęłam i zasnęłam.

1 komentarz: