środa, 18 grudnia 2013

prolog. ; D

no to hm.. witajcie na moim kolejnym blogu  ;D . stwierdzilam że nie bedę dawać bohaterow bo to nie ma sensu. niech każda z was wcieli się w główną bohaterkę.  ;) . każda z was może być nią. wystarczy obudzić wyobraźnię. no to.. LET'S GO ! :D

__

Chór to moja pasja, całe moje życie. Jemu poświęcam cały swój wolny czas. Śpiewam gotując, sprzątając, pod prysznicem, podczas nauki, spacerując. ZAWSZE. A w szczególności na próbach. Ale może tak trochę o mnie. Jestem Alexandra ale znajomi mówią na mnie Sumi i Alex . ;D . Mam 17 lat. od 2 lat mieszkam w Mullingar, przeprowadziłam się tutaj z mamą z Bergen w Norwegii, mama tu dostała lepszą pracę.. Miasto jest cudowne i ludzie także. Mam nadzieję że tutaj wkońcu rozwinę swoją karierę muzyczną jak i pasję do fotografii . ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz