czwartek, 19 grudnia 2013

OGŁOSZENIA DUSZPASTERSKIE

Moi drodzy parafianie. Myślałam o tym co mogłoby dziać się w rozdziałach. Dawajcie swoje propozycje. To ułatwi mi pracę. Będę wiedziała czego ode mnie oczekujecie i o czym pragniecie czytać. ; ) .

a i z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia życzę Wam wszystkiego co najlepsze, udanej wieczerzy przy wigilijnym stole, zapomnienia błędów, wybaczenia ludziom i spędzenia jak najlepiej tego pięknego czasu. Oczywiście nie chciałabym zapomnieć o Sylwestrze. No więc nawiązując do niego : Szczęśliwego Nowego Roku 2014!! Udanego i niezapomnianego Sylwestra i żeby żadna z Was nie odpadła przed 24   ♥.

Nigdy Wam tego jeszcze nie mówiłam ale Kocham Was Moje Drogie Czytelniczki ♥♥.

1 komentarz:

  1. Oóglnie fajnie by było jakby opowiadanie miało jakąś ogólną fabułę, jakiś punk do którego zmierza, główny wątek. Ti by było lepsze niż jakieś rozdziały, w których dzieje się co innego za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń